Dagen snart slut?


Konstaterat att kl redan är fyra
hur hände detta
har ju inte alls gjort speciellt mkt idag
känner inte att jag har gjort något
 typ bara tagit det lugnt känns det som
och gick ändå upp vid 7
för att läsa lite i biologiboken
måste fortsätta sen när jag kommer hem
alla mina läxor ligger så fint i älsklingens säng
han kommer att döda mig typ^^
vet att han hatar när det är stökigt
får plocka upp alla mina saker ikväll när jag är själv
älsklingen ska nämlingen hjälpa sin pappa med hans bil
men jag tänkte att jag skulle vara en duktig tjej och gå upp ditt lite tidigare och plugga
inte för att det blir så mycket tidigare eftersom hela familjen ska ner och träna
och då lär ju kl bli rätt så mkt
men ska försöka att hinna med att städa lite
lovar älskling^^
just nu gör jag väl inte så mkt
sitter och lyssnar på när pappa sjunger
har badat
trottsade mitt hat mot tanponger
det fick helt enkelt funka för en dag
kände att min kropp behövde bada
han att raka benen
även gjort ngt så tråkigt som att plocka ögonbrynen
så nu är det klart
men nu ska jag nog slö surfa lite till
orkar fan inte göra ett skit
blev helt död efter att ha cyklat till stallet;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0