Dåligt uppdaterande


Suger på att uppdatera
eller just idag har jag gjort det
kan vara för att dagen har varit full
inte haft tillgång till någon dator och lite sådant
men nu sitter jag här och försöker att få ihop ett vetigt inlägg om dagen

vaknade med älsklingen
eller han väkte mig vid tio
men det var ju bara bra det eftersom annars hade jag väl typ sovit till tolv
( kommer att bli svårt att sova utan älsklingen i natt:( )
skulle ju hem och fixa mig och lite sådant
tycker Sandelius börjar att bli lite löjliga
ofta man har olika pris på frallorna
jajja
fick i mig två frallor innan vi åkte ut till Andres och dem
Firade Bianca och Viktor med lunch
svin god köttgryta med potatis
på vägen hem så stanade mamma och jag i stallet
red Peso svängen
nu sitter jag hemma och väntar på tacos och har precis badat
en helt okej söndagkväll för mig
( hoppas det blir massor av mys med älsklingen sen^^)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0