Den turkosa damen


ni får en suddig liten bild just nu, kommer mer imorgon^^


Hemma från gymmet
alltid lika skönt att komma hem
känna att man har gjort något
att det inte gjorde ngt att man åt lite för mycket mat^^
som jag nästan alltid råkar att göra
inte mitt fel
får börja att laga äcklig mat
tycker ju om massor av mat ju
mat i mängder
så julhelgen är en klar favorit

har som sagt varit på gymmet
är turkosa damen där nere
hade nästan bara turkost på mig
snyggt!!!!!
har en fet diss att utbringa med
till alla killar som bara tränat armar
liksom glömt bort benen
så vidrigt när benen ser ut som små kycklingvingar
och armarna väger mer än mig
bläää säger jag på det
även fast jag gärna faller för killar med starka armar
( älsklingen♥ älskar dina armar, dregel för dem)

kom hem har duschat
även hunnit att pynta vår advent ljusstake
dock får man ju inte välja pynt men man får göra som man vill
alltid ngt
men längtar tills jag och älsklingen kan göra vår egna
eller jag får göra den ifred^^
men nu ska jag kolla lite mer på min idrott
vill bli klar med skiten
sen blir det att krypa ner i sängen och se på film
har ju sovmorgon imorgon
det hissar vi starkt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0