Deperimerad


Min älskade mössa satt på mitt huvud hela dagen^^

blir lite halft deprimerad
min ♥ har halsfluss
vill pussa massor på honom för att han ska bli frisk
vill inte bli sjuk
är helt kluven
hela min vecka är förstörd
kan ju inte sova hos min ♥ imorgon:(
åhhh vrf var du tvungen att bli sjuk
finns väl inget att göra antar jag
♥ pratade om att han skulle operera bort halsmandlarna
tyckte det lät bra tills
han sa att det fans vissa risker
jag är jätte nervös att det ska hända ngt nu ju
kommer ju vara mer nervös än ♥ ju
tänk om det händer ngt med ♥
jag kommer dö då
jag skojar inte
jag är en död tjej då utan hjärta

gymmet gick bra
körde slut på mig
ätit omelett, räckor, champinjoner och ett knäckebröd
så himla gott^^
hunnit duschat och ska krypa ner under min under bara filt
säger bara att jag älskar
åhh vad jag saknat mitt ♥

©


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0