Det kan inte vara sant


lasta på med mat, inte för att jag skulle orka hälften men ändå^^

Fy fan vilken stolt tjej det sitter i köket
hon har klarat av att cykla till stallet och hem
ni borde ju fatta min kännsla
eller gör ni?
är väldigt stolt iaf
och det får jag vara
kan till och med skryta lite med gott samvete
sitter och väntar på att ugnen ska bli varm
ska göra pommes och hamurgare
gott och smidigt
är ju as hungrig klockan är ju snart två
vart försvan tiden?
jajja jag har iaf klarat av stallet
även fast jag inte red för det gjorde Tingens ägare Ullrika
inget ansträngande men hon skrittade omkring
men jag tror att hon är inne på att sälja tingen tyvärr
men kan väl inte göra ngt åt det
även fast jag tycker det är sjukt tråkigt
kändes jätte konstigt när hon red Tingen
är ju min gull häst nu ju
åhhh vad jag vill ha henne!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0