Drar mig mot en ensam säng


nu ska jag dra mig mot sängen
inte kul alls
helgen är redan slut och det känns som att jag inte hunnit med ngt som vanligt
skönt iaf att jag han att plugga lite igår när älsklingen var borta
har iaf hunnit med vad som står på listan idag
tror jag
annars kommer jag väl på det imorgon
ingen planering för min del
ska börja lära mig att ta livet som det kommer
inte min starka sida
men jag och älsklignen tränar mig på det^^
efter en taco kväll med älsklingen
åt vi massor av gott
jag naturgodis
älsklingen ostbågar
bara 19 dagar kvar nu
men nu ska jag hoppa i säng
menar det är ju måndag imorgon

bloggen har varit lite dålig med (nya)bilder ett tag
är för att jag inte har orkat att ta fram kameran
men det kommer fram imorgon jag lovar^^
sov söt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0