En socker kick beställd


trött tjej sitter med träningsvärk i pojkvännens säng
känner att jag har tur som kunde äta lite vanilyoghurt och crunchy till frukost
fick en liten socker kick
kunde inte riktigt somna om när älsklingen hade åkt
tyckte att det var lika bra att gå upp
istället för att ligga och vända och vrida på mig
så halv sju i morse åt jag frukost
inte illa
liksom tidigare än när jag går till skolan^^
men har hunnit att läsa igenom alla fysik sidor vi gått igenom
och kollat vad jag inte kan på tyskan
så har skrivit upp en liten fusklapp
så ska träna på det till nästa torsdag
dagen består väl som vanligt av massor att hinna med
är lite förvånad att jag ens hinner med
ska försöka att hinna med stallet lite tidigare idag
försöka åka med Jeane ut
vill komma hem till älsklingen så fort som möjligt
är det så att hon ändå ska vänta på mamma ska kanske älsklingen kan komma och hämta?
för idag vill jag bara gosa ner mig i älsklingens famn och kolla på prison break

det ända som dagen bjuder mer på är väl att jag ska träna med brorsan
vid tio
tur att man redan är vaken
trodde att jag skulle sova idag^^
kroppen är trött
sen hem och göra pannkakor till lunch
mums säger jag bara
länge sedan jag åt pannkakor
ska äta massor
ja det är väl så min dag kommer att se ut
och så måste man väl läsa lite läxor med så man ligger i fas när skolan börjar
tråkigt!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0