En trött tjej kan man ju säga!


är jätte jätte trött
fattar inte varför
har ju sovit som en liten ängel inatt
att älsklingens sällskap kan göra så stor skillnad
åhh vad jag längtar tills imorgon när jag kan krypa ner i sängen och gosa med honom
älsklingen har även bokat biljetter till nya Twilight filmen tills imorgon
ska bli jätte jätte kul
så ska vi äta världens bästa och godaste kebeb med
snacka om att det kommer att bli mysigt
har precis gjort klart mina naglar som jag inte riktigt han igår
men nu är de klara
har även läst 150 sidor i min bok nu på morgonen
fattar inte att den är slut
ätit lite frukost
undrar vad jag ska ta till lunch
känns så taskigt att äta ensam hemma hos älsklingen när hans mamma och Jon är hemma
men ska väl kunna komma på ngt
slutar inte fören fyra
blir gymmet efter
motionera bort alla nötter och våfflan jag åt igår
nej men det är skönt att träna och få lite syre till hjärnan
hem och äta ngt gott får man hoppas
ut mot stallet med mamma och bara ta det lugnt på kvällen
så ser min dag ut

gårdagen var riktigt bra
var bara lite trött
han att träna
var helt slut
ska börja ta mer vikter på nu och pressa mig lite mer
efter blev det hem till älsklingen äta våfflor med mkt grädde och sylt
en varm dusch
ner till ica och köpa nötter
och har en riktig myskväll
underbart!!!!
åhhh vad jag älskar min underbara älsklinge♥

Kommentarer
Postat av: EMELIE

kostade en slinga 200 kronor? för isåfall kan jag när som helst :D tror du hon har tid någon gång nästa vecka? :) <3

2011-11-17 @ 16:44:51
URL: http://mligustavsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0