Firat älsklingen en gång till



okej har firat älsklingen idag igen
men idag blev det att vi firade lite mer bara han och jag
han att träna en timme innan jag stack till älsklingen
superskönt att röra lite på sig även fast jag var sjukt seg
imorgon blir det ingen träning
orkar inte att gå på min enorma sovmorgon( till 12)
och efter skolan hinner jag inte
tar bara stallet imorgon
det får faktiskt duga
känner att kroppen kanske vill villa sig lite
+ att jag ska träna på fredag kväll med mamma
så det kommer nog bli mkt bra ska jag nog se
hemma hos älsklingen har jag iaf ätit massor av kina mat
kyckling med wokgrönsaker och nötter:)
mumms var även ekonomisk och sparade hälften
( lovar att man blev mätt ändå på halva)
så kan jag äta det imorgon innan jag åker till skolan
så kanske dagen blir lite bättre^^
sen har jag ätit massor v nötter
som jag alltid gör på onsdagar
även fast det inte är någon dag som man ska äta godis på
men va fan man lever ju bara en gång
och jag måste ju lära mig att leva här och nu
tycker att det är en bra början;)
men kvällen som återstår kommer jag att spendera med älsklingen
massor av mys
sover självklart här
har ju sovmorgon och allt imorgon och så fyller han ju år
man ska ju inte behöva sova själv på sin födelsedag
hoppas att älsklingen tänker på det när jag fyller år med
det betyder att han måste sova hos mig när jag fyller år
även fast han jag ska till skolan^^
men nu tror jag att jag ska gå och hoppa på älslklingen i sängen
parentes i det hela , det är svårt att skriva på älsklingens dator/tv
allt är så jävla smått
så har dragit fram tv bordet så nära tvn som möjligt
sitter ovanpå med tangentbordet i knät
man måste ju vara kreativ för att få fram en lösning
( har ni sett att jag har även julpyntat lite i bloggen
vad tycker ni?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0