Firat älsklingen


Nu har älsklingen åkt hem
känns lite tungt
men jag förstår honom
var tvungen att städa inför imorgon
(då hans släkt kommer och firar honom)
och vill inte komma i säng vid tolv
så förstår honom precis
har iaf firat honom med min familj idag
ätit våfflor med mängder av grädde och sylt
mumms säger jag bara
han fick öppna lite packet
han fick ett massagekort för fem ggr nere på hälso
det såg ut som att han blev jätte glad
min present får han imorgon
när han fyller år på riktigt
blev att baka bullar med
nu pratar vi inte lusse bullar
utan helt vanliga kanelbullar
för älsklingen ville ha det
och tyckte att vi kunde baka det
tog precis ut sista plåten med älsklingens monster bullar
bara så du vet älskling så blev de här större^^
älsklingen fick mer än ett kilo godis idag av mig med
tyckte han var värd det
och så ville jag vissa hur mkt jag älskar honom såhär på våran 1½ års dag
men nu ska jag vänta på att bullarna ska svalna och sedan är det jag som hoppar i säng
ser på värsta pojkvänsakademin och skriver dagbok
så att det bara är att ladda om till morgon dagen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0