Fredags mys


hemma hos älsklingen nu
efter en dag jag inte vet vart den tog vägen?
hunnit med att gå i skolan
blev handboll på idrotten
inga bryttna naglar
det är ett stort +
riktigt kul
lite lunch
och sedan fysik prov
tror inte att det gick sådär jätte bra
men det är sådant dom märks
man kan ju hoppas på ett VG
men får väl vara nöjd med ett G om det skulle bli det^^
sen lite matte
hoppade på bussen till stan
undrar vart Linda och Hanna försvan?
hittade inget i stan
inte så kul men sådan får ta
ätit en hel kebabrulle
och just nu sitter jag i älsklingens soffa och ska ha fredags mys med massor av nötter^^
så nu tror jag att jag ska krypa ner i älsklingens knä och pyssla lite

har ni sett mitt mästerverk där uppe
har sorterat älsklingens godis
precis som alltid
får jag inte äta det så kan jag ju alltid sortera det och lukta på det^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0