Gårdagen


spenderade hela efftermiddagen/kvällen i stan
skulle inte möta Izza fören 5
tänkte överraska älsklingen på jobbet
gick inte så bra
de var inte där jag trodde
men det var ju värt ett försök iaf^^
gick lite på stan men hittade inget
inte ok
Izza kom in till stan
vi gick hem till henne
(eller till Robin hennes pojkvän kankse man ska säga^^)
vi väntade på att Robin skulle komma hem
så vi kunde gå och handla
pratade en hel del skit under hela kvällen
åt fylld fläskfilé inlindad i bacon. klyftpotatis och sås
mumms
tog bussen hem efter en lyckad kväll
självklart strulade mitt kort
fick åka med ändå
älsklingen kom och hämtade mig vid station
världens gulligaste kille!!!!
Somnade väl nästan direkt
förlåt älskling
men kl var mkt ju
så såhär såg min kväll ut igår
riktigt lyckad om ni frågar mig^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0