God morgon med ett trött leende


en trött tjej sitter i älsklingens säng
men jag har ändå ett leende på läpparna
hur kan man inte ha det när man har vaknat med älsklingen
även fast jag alltid kommer att hata hans väckarklocka
men jag får lära mig att leva med det
kommit på ett helt sätt som får mig att inte bry mig lika mycket
stoppa in fingrarna i öronen och vända mig om
funkar faktiskt riktigt bra
mnen jag saknar min lilla älskling
synd att han alltid måste jobba
men det är väl tur att han har ett jobb nu när han har kommit in i vuxenvärlden
han vill ju göra så himla mycket saker
( som kostar en del pengar)
men jag tycker att det är bra
menar man måste ju leva livet när man är ung och lite dum^^
köpa ny bil, nya elektronik produkter, flytta hemifrån och åka utomlands
tror det är de stora sakerna som min älskling vill göra

undrar vrf jag alltid spårar ut när jag ligger och skriver inlägg såhär på morgonen
antar att det är för att man har precis vaknat och ligger och tänker på en massa
lovar att mitt huvud går på högvarv på morgonen
jag tror att jag ligger och tänker när jag sover
inte drömmer utan tänker
det låter kanske lite kul
men är det mycket i skolan är det som att jag ligger och försöker att plugga i sömnen
jag tror jag har någon oskriven sjukdom
vet bara inte vad det är
inatt har jag iaf legat och tänkt på älsklingen
hur underbar han alltid är mot mig
han ser alltid till att jag mår bra
gör precis allt som jag vill
ställer alltid upp
åhh man kan verkligen inte ha någon bättre pojkvän än vad jag har
jag älskar honom så sjukt mkt
det går inte ens att beskriva
det var lite kul igår för vi kollade på " värsta pojkväns akademin"
riktigt roligt måste jag säga
hela programmet äger sönder
men de gjorde en övning som älsklingen och jag med gjorde samtidigt
det var ändå riktigt kul
det är skönt att man kan prata om allt
då vet man liksom vad man ska tänka lite extra på
åhhh jag vet att det kommer hålla för evigt
älskar honom mer och mer för varje dag
kan inte ens sluta tänka på honom en enda sekund!!!
Ajja det var inte riktigt det här jag skulle skriva
skulle bara säga för tillfället att jag hade ätit en underbar frukost
yoghurt och crunchy
super gott
är liksom frukosten jag äter när jag är hos älsklingen
blir alltid så mycket lyx då
god frukost och oftast lite nötter på kvällen innan
men det är skönt att det är så
ska även säga att igår eftermiddag slutade min mage att krångla
hade inte ont i magen och jag mådde inte illa under hela kvällen
så himla skönt
måste varit att jag ätit ngt konstigt
kan inte komma på ngt annat
men det är skönt att må bra nu
sov som en stock i älsklingens famn
men nu ska jag fortsätta se på film^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0