Hungrig tjej


skönt det är att gå upp och käka frukost
blev en mega frukost idag bara för att jag var lite små hungrig och sugen
kände hur socker suget kom
bättre att äta en stor frukost då än att dras ner i fällan när det bara är 21 dagar kvar
så det blev två rostade mackor med ost
mörka såklart^^
en en liten skål med yoghurt och russin
tyckte att det var en bra frukost
nu sitter jag och försöker att vakna för att göra iordning mig till att gå till skolan
går inte as bra men sitter upp iaf
skulle jag lägga mig ner i sängen skulle jag somna
vist är det bra
eller inte
idag blir det iaf skolan som gäller( historia, idrott, eftermiddag med Emma)
funkar väl men eftermiddagen kan bli ngt seg
efter tänkte jag att jag skulle köra ett varv på gymmet
kände att jag kunde behöva det
hem och fixa mig lite snabbt för att åka in på bio mys med älsklingen
så säger att min dag är riktigt bra idag
även fast skolan är i vägen
bara att stå ut i 33 dagar till
sen går jag på jullov
kan sova bäst jag vill
så super skönt
tänk då på att det bara är 36 dagar kvar till jul
Jippi
lugnt bästa högtiden^^
Ojjojj måste verkligen springa och klä på mig nu
vrf sitter jag alltid här för länge???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0