Hungrig tös


gammal bild som är tagen ute hos Hanna

Är inte det minsta hungrig alls
magen kurrar för fullt
tyvärr blir det inte kvällsmat fören runt 8
ska träna med mamma och brorsan
känner inte för att träna innan
resulterar bara i håll
inte så kul
så sitter och väntar hemma hos älsklingen
på att han först ska komma hem
och att mamma ska komma hem från jobbet så vi kan åka ner och gyma
skönt och ha det klart kan man ju säga
tyckte jag var snäll som väntade
tycker älsklingen ska komma hem från vårdcentralen
vill ju hinna kolla till mn sjukling lite
men vid halv sex måste jag ju åka hem
( skynda er på era sega råttor)
märks det att jag hatar alla slags läkare^^

Dagen har varit bar
spatserat omkring med min nya mössa
öronen har varit varma hela dagen
kan fan behövas eftersom det är minus i skolan
lektionerna har flyttit på
MVG- på historia arbetet
riktigt nöjd måste jag ju säga
och nu sitter jag har
mkt mer har jag inte att säga nu för tillfället
ska försöka blogga innan jag somnar ikväll^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0