Idrotts teori


sitter just nu och har idrottsteori
känner att livet kunde gå lite fortare iaf tills vi har gått på jullov
men det är ju bara 23 dagar kvar tills man är ledig lite
11 dagar kvar tills jag har klarat mitt godisförbud
2 dagar kvar till älsklingen fyller år
så jag antar att livet inte är så hemskt ändå
skulle kunna göra denna lista med dagar väldigt lång
men vi kan ju iaf fylla på med ett till viktigt datum såklart
det är ju jul om 26 dagar
snaka om att man börjar att komma in i julstämning
bara lite snö som saknas
kan komma lite grann till julafton och sedan försvinna
men jag anser själv att det inte är någon jul utan snö och massor av granar som lyser ute
men ett stort fel som alla gör nu
( jag tycker)
man kan ju inte sätta ut julgransbelysningen i en gran ute om det inte är någon snö
men det är ju bara jag som tänker så^^
men vet inte riktigt vad jag ska göra
idrottsteori uppgiten är klar
ska bara be pappa läsa igenom den
tänkte utnyttja tiden till att göra klart älsklingens födelsedags present
men det går inget bra det heller så tänkte att jag skulle var lite gullig och uppdatera här
men nu ska jag väl försöka att skriva lite^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0