Japp jag är vaken


Såhär skulle jag kunna sova inga problem^^

trött tjej har fått i sig en sockerbomb till frukost
vaniljyoghurt med crunchy
super gott kan jag ju säga
sitter just nu i älsklingens säng
och inser att jag har dreglat ner alla kuddar
men det är ju inte mitt fel att man dreglar när man är trött?
jag gör det iaf alltid^^
tror ni mig inte så är det bara att fråga älsklingen för han vet
men funderar på om man ska slå på en film innan jag ska vara en duktig tjej och cykla ut till stallet
kommer att bli sjukt jobbigt men vad gör man när ingen kan köra
ska möta Ullrika där ute
hoppas verkligen att hon kommer
annars blir jag sprit språngande galen eftersom jag tog cykeln ut
ska bli kul att träffa henne
jag menar jag har ju bara sett henne en gång
och det var i början när hon frågade om jag ville hjälpa till
men det ska nog lösa sig
nu är det film tittat dags tycker jag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0