Karma


Antar att karman slår tillbaks på mig varända gång jag är taskig mot älsklingen
fattar inte
så fort jag är arg på honom eller ngt och slår honom
får jag alltid ont
antar att det är mitt straff^^
igår gick iaf min nagel av( den med sprikan i)
man kan inte göra annat än att skratta såhär i efterhand
även fast att alla naglar ser helt sjuka ut just nu
mitten fingret har en bebis nagel

fått i mig en stor frukost idag
var hungrig sen igår när jag gick och la mig
så det var bara att äta på
en liten skål flingor, en macka med ost
och självklart den berömda yoghurtshoten
rekomenderas starkt om ni har problem med magen som jag har
activia hjälper faktikst
vaknade innan klockan idag med
även fast jag har sovmorgon
inte as najs
smällar man får ta i livet
funderar på vad jag ska göra

högst på önskelistan står det att jag får höra älsklingens röst
så funderar på att ringa och störa honom
saknar honom så sjukt mycket
men ska väl inte störa på jobbet
kan ju hoppas att han ringer vid nio när han har frukost!!

Kommentarer
Postat av: Marcus

haha låter som du slår mig jämt ju ;) tveksamt, bara när jag retas ju bara för det är så kul ju ;) <3<3<3

2011-11-16 @ 16:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0