Kl 9


Nu är kl 9 som den har varit varje morgon på mitt lov
och jag ska göra som vanligt
bytta om och dra mig ner till gymmet
skönt när det är över
jag hoppas att det håller i sig bara
har ju varit duktig
om jag tränar idag så har jag ju tränat 4 dagar denna vecka
tycker att det låter rimligt
och så hoppas jag att jag kan fixa Tingen bode lördag och söndag
på lördag vet jag att jag inte vill åka ut på morgonen
men jag hoppas att älsklingen vill följa med mig på kvällen
för jag vill verkligen åka ut och rida henne
känner att det kan vara det jag behöver

okej nu kanske den lata damen i sängen ska gå upp
även fast jag hellre ligger kvar här bara för att det är så himla underbart
vill bara gosa ner mig i kudden och somna om
även fast jag inte har kunnat gjort det på hela morgonen^^
åhhh vill att älsklingen ska komma hem redan nu
vill bara gosa ner mig i hans famn

efter gymmet blir det en snabb dusch och sedan ner till framor
hon bjuder på ärtsoppa och plättar
ärtsoppa är väl ingen favorit men det funkar om man inte äter det för ofta
sedan blir det stan och möta upp izza
undrar vad man ska ta på sig?
men nu ska jag iaf hoppa i träningskläderna och springa till gymmet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0