Lite beslutsångest

Hittat så sjukt läkra klänningar på nelly
har jätte svårt för att bestämma mig
men jag har slutligen kommit fram till vilken jag ska beställa
det gäller att tänka smart
tycker ni att jag gör rätt val?
1.
2.
3.
4.
jag har själv kommit fram till att jag ska beställa 1
har ingen liknande och är väldigt stillren
funderar på att ha den på julafton
och kanske nyår med
den långa kläningen tyckte jag var sjukt snygg
men så känner jag att det blir nog ett sådant köp
som bara andvänds några gånger
fast skulle vilja ha den ändå
samma sak med med den röda
den liknar ju väldigt mkt den gulla
som jag fick utav älsklingen
och har väl konstaterat för länge sedan att jag inte är någon
kjolmänniska
så den första tror jag passar mig prefekt
strikt och enkel i sin designe
perfekt
nu ska jag bara få mamma att sätta sig ner framför datorn så att vi kan beställa det ikväll

Kommentarer
Postat av: Lindis

kör på den längst upp, den var snyggast :) kjolen lär du ju inte använda speciellt mycket med slitsen, inte lika lätt att matcha till vardags. klänningen kan du ju alltid slänga över en stickad tröja så det blir som en kjol om du vill :) (om det nu ser bra ut men ändå, hehe) puss!

2011-11-30 @ 18:18:24
Postat av: Ankis

Nr 3 Andrea!! Den skulle va skitsnygg på dig :D<3

2011-11-30 @ 18:19:30
URL: http://agneseriiiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0