Lördag var det visst?

det var visst lördag nu
uppdateringen har väl inte varit den bästa
men jag har mina ursäkter
har inte hunnit med att blogga
älsklingen och jag gick upp vid halv nio
tyckte att jag var lite taskig som körde upp älsklingen
åkte hem till mig
åt lite frukost
och sedan fick jag med mig pappa och brorsan ner till gymmet
en timmes motion och 30 min övningar
lite lagom på en lördag sådär^^
sen handlade vi lite eftersom det var helt slut i skåpen
hem och gjorde lite mat
blev typ som en stor frukost
med massor av bröd, yoghurt osv
himla mysigt måste jag säga:)
sen har älsklingen och jag bara legat inne och pratat
jag har tur som har en sådan underbar älskling som honom
utan honom hade jag verkligen inte överlevt
jag säger bara helt öppet JAG ÄLSKAR DIG MARCUS SKOGH!!!!!
hunnit städa och fixat lite

suddig bild på min underbara älskling som dricker red bull^^
ÅHHHH vad jag älskar dig!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0