Måndag morgon


( dags att klippa sig!!!!!!)
fattar inte att det alltid är så himla svårt att vakna på måndagmorgon
har iaf fått i mig lite frukost
men är fortfarande en zombi måste jag säga
känner inte alls för att gå till skolan
väntar så himla mycket plugg
inget kul alls
kan vi inte bara få lite semester från allt läxläsande
fast den här veckan är rätt så skön
inga prov
bara matte och tyska läxa
( som vi vet om)
men sen börjar väl helvetet
men det får väl funka antar jag
får tänka positivt snart är jullovet här
( hoppas verkligen att älsklingen tar ledigt tor fre förre jul
för då ska jag mysa massor med honom)
ska snart börja klä på mig har bara inte fått någon motivation än
mensvärken är så mkt bättre idag
skönt
var ju så illa igår att jag tog en ipren
inte likt mig
men tror att det får bli en liten ipren när jag har ont
för det var så jävla skönt
jajja nog tjatat om det
ska försöka att klä på mig
men solo tidningen lockar så himla mkt mer
krypa ner i sängen och somna om

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0