Måndag


Livet känns tungt
det är måndag igen
inte sådär jätte kul
men det bästa är att ingen tyska för mig idag
Christina var sjuk
känns bra
så våran staka tyska grupp( på 4 pers) sitter i ett grupp rum
tar det lite lugnt
har kollat igenom lite av tyskan
kan alla glosor vi har haft i läxa
bara glosor i uppgiterna kvar
70 st, bajs
men det får väl funka
känner att jag borde få ett g
sitter och har en klump i magen över matte provet vi hade före lovet
jag hoppas av hela mitt hjäta att mina dåliga poäng räkte till ett VG
hoppas hoppas hoppas
men tycker att det borde det
iaf så fattade jag mina fel
känns lite tungt
vet att jag hade helt fel på två
och en räknade jag lite konstigt men kanske får 1 poäng
man kan ju hoppas
men nu ska jag inte tänka mer på det
ska nog plugga lite kanske
eller bara ta det lugnt^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0