Mår inte mkt bättre

magen är sig lik
fy fan vad trokigt
har fått i mig lite frukost iaf
får se hur man mår under dagen
ska försöka att genom lida skolan
är väl bara att försöka

efter skolan blir det väl att gå hem och ta det lugnt
hoppas att jag klarar av gymmet med
tror inte att jag ska sova hos älsklingen inatt
även fast jag så gärna vill det
tror inte att det är en sådan bra idé
vill inte smitta hans familj med
( han är väl redan smittad:( )
så man får väl se hur det blir
är skönt att vara hemma om det är så att jag behöver gå på toa eller ngt
men jag vill ju sova med min älskling ju
får se ikväll hur det blir
vill iallafall träffa honom efter att han har gått och fått massage

nu dumpar jag mig i sängen igen och hoppas att jag slutar må illa snart!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0