Min underbara älskling!


ligger i älsklingens säng
så himla mysigt
har ätit massor av mat
pappas gryta som man alltid äter lite för mkt av^^
och så var vi nere och köpte nötter
mummsigt det är ju faktiskt lill lördag trots allt
var ju faktiskt nere och tränade med mamma när älsklingen fick massage
lite avundsjuk^^
men vem skulle inte vara det liksom
nu ska jag krypa ner under täcket med älsklingen
kände bara att jag skulle uppdatera er om att jag ligger i paltkomma
eller säger man att det är taberas
ngt sådant ord är det iaf när man är propp mät och ätit upp allt

sovmorgon imorgon till 12 så imorgon ska jag bara ta det lugnt
gosa ner mig i älsklingens kuddar och lukta på dem
dom luktar ju Marcus
ta det lugnt tackar man ju inte nej till^^

Sov så gott mina söta bloggläsare så skriver jag imorgon
kommer ett jätte inlägg när jag har vaknat
känner att jag måste skriva av mig lite^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0