Mina nya nagellack

Visade er aldrig igår de här underbara läckerbitarna
är väldigt nöjd med köpet
som jag visade igår så hade jag målat mina naglar i en härlig nyans
kan ni gissa vilken?
men de här kommer att användas flitigt
var lätt att måla och täckte himla bra
har bara målat en gång men det täcker hyfsat bra tycker jag
så kan lugnt rekommendera dem^^
här kommer mina skönheter

mina underbara nagellack

ett riktigt juligt nagellack som kommer att pryda mina fingrar under julhelgen

dom sa att det skulle lukta äpple när det torkade, man kan ju alltid hoppas

det vackra nagellacket som pryder mina fingrar nu

enkelt och neutral

lite party lila med glitter

det svarta enkla, med massor av glitter i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0