mitt andra hem


varit på besök på mitt andra hem
på gymmet såklart
mitt första hem är ju hos älsklingen
hemma är jag ju bara imellan liksom
sprang 30 minuter på crossen och körde lite armar
blev att gå 10 minuter på löpbandet
mår inte sådär jätte bra
borde inte ha tränat
men jag trodde att jag bara hade mensvärk eller bara något sådant där konstigt
har ju nämligen haft det hela dagen
känner att jag det var lite klumpigt
mår as illa och ligger i soffan
är jätte hungrig
men vågar inte att äta
åhh tror att jag är magsjuk även fast jag inte spytt
har ju diare istället inte mkt bättre
nej nu ska jag krypa ner i soffan och se på film
skolan har gått bra
fysiken blev det lite repition
tror jag fattar det här
matten var det bara att köra på
engelskan såg vi på film eller ngt
fattar inte meningen med att se på filmen tio minuter
men det är ju inte upp till mig
historian vart bara 40minuter
läraren var sjuk och bara en kort förrelässning
och nu sitter man här efter gymmet och väntar på mat^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0