Mkt fix kvar


Min underbara vän Linda kan man aldrig få nog av, lite uppmuntran i matte plugget^^


Fattar inte att helgen har gått så fort
vart tog den vägen?
har verkligen inte någon anning
har iaf hunnit med lite idag
men långt ifrån allt som skulle behövas göra
advent frukost som jag har fört till tradition i år^^
övningskört i spö regn
( både till och från stallet)
nu är det bara rondellen som ska övervinnas så är jag pågång
longerade Tingen riktigt tufft
lite trött på Ulrika eftersom hon aldrig gör som vi säger
men det är väl så det är att hjälpa någon
han med lite lunch med
hela familjen samlad igen
massor av mys med älsklingen
gick ner och handlade
massor av mys och pyssel med älsklingen igen
åt toast till kvällsmat
as gott måste jag säga^^
och nu sitter jag här
har naglarna att fixa
måste plocka upp i rummet
och har hela två dagar att skriva i dagboken
lite panik att klockan är nio
HJÄLP!!!!!

Kommentarer
Postat av: lindis

hihi :D <3

2011-11-28 @ 21:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0