Mot ICA MAXI

älsklingen och jag har precis kommit hem från mig
ätit mat från grillstugan
hade inte tänkt mig nugets med pommes
hade tänkt mig kebab med pommes på kebab stället inne i stan
men detta funkade oxå helt okej
åt upp allt^^
det vill säga massor
men det är ju fredag så va fan
snart ska vi dra oss in mot ICA MAXI för att köpa naturgodis åt mig
ska även slänga en blick på deras godishylla
måste ju se om dom har ngt gott på hyllorna
annars är det ju inte värt att åka in ditt 9 dec
hahah typiskt mig
men man måste ju vara förberädd även fast jag måste lära mig att inte planera men det är ju en annan sak
men nu ska man kanske klä på sig så att man kommer in till stan
åhhh vad kul det ska bli^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0