Mot skolan


Nu ska jag dra mig ner mot skolan
har inte gjort något speciellt nyttigt på min sovmorgon
känns som att jag bara har ätit
men jag ska bege mig ner mot skolan nu när jag har lite mat i magen
ska försöka att genom lida denna dag med
kommer bli tufft
menar slutar ju inte fören vid fyra
hade hellre börjat åtta och slutat nu^^
jajja man kan ju inte alltid få som man vill
har iaf legat i älsklingens säng hela dagen
så himla skönt
önskar att det kunde vara såhär varje dag^^
har sett på massor julfilmer
har verkligen fått in julstämningen iår kan man ju säga
åhh vad jag älskar julen
men nu måste jag skynda att packa ihop allt
får ju inte komma försent till skolan^^
Hoppas att ni har en bra dag

Kommentarer
Postat av: Millah - nybliven mamma till Amilia ♥

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-11-24 @ 12:17:55
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0