Något trött


trött men nöjd tjej
klarade hela gympasset
fast höll på att stupa
bara 4 kvar denna vecka
går ju framåt ju
invigde de nya träningskläderna idag
måste vara de som gav mig lite extra energi
tränade stenhårt med brorsan idag^^
tur att man hade fått i sig lite korvstroganoff och ris
är nog godaste maträtten jag vet just nu
nästan godare än tacos, men bara nästan
han även att göra klart historien
eller är tre frågor som jag inte fattar?
får kolla på dem imorgon
har ju tid på mig
har även hunnit att rensa alla lådor
bara kvar att städa och damma hela rummet
men det ska jag väl klara under veckan tycker jag
Nu sitter jag och halvsover
ska springa och borsta tänderna och hoppa i säng
men det sakans en riktig detalj
min gosse björn
hallo det måste väl alla förstå att man inte sovet bra utan sin nalle björn
tyvärr är min livslevande och går vart han vill
som tur var så får jag sova med Marcus Skogh på onsdag
blir en riktig myskväll då
längtar massor
ska inte göra något annat än att pussa och ta tillvara på tiden med älsklingen
men nu måste jag till toan för gaddarna vill bli borstade

Kommentarer
Postat av: EMELIE

åh tack vad bra :D har du lust att följa med mig dit någon dag? :D <3

2011-11-14 @ 22:19:23
URL: http://mligustavsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0