När ldagen börjar på topp vänder det


sitter i älsklingens rum
har gosat ner mig isoffan
enda som saknas är min gossfilt
får ta med mig den i helgen
den äe alldeles lurvig på insidan( jätte skönt att ha nyrakade ben under^^)
men känner just för tillfället att dagen är kass
Ullrika(som äger Tingen) skickade nyss ett sms och frågad
"om jag inte kunde börja betala halva utgifterna på hästen"
så just nu är jag lite ledsen
har kommit så nära henne
menar har ju ändå ridit henne i ett halvår
man kanske inte binder så många band
men vi har blivit en i stallet
så just nu så känns det rätt så heskt

vrf är det alltid så att när dagen är på topp så går det neråt
menar morgonen(fram till lunch) var ju helt underbar
baka scons med älsklingen och bara ta det lugnt
skolan gick ändå rätt så fort eftersom vi bara hade tre lektioner och inte så jobbiga
jobbigaste var tyskan med två övningar
sedan sluta typ 40min tidigt bara för att läraren inte mådde bra
så nu sitter jag här
tagit ut hundra kronor för att åka ner och handla nagellack från ett uf företag i sporthalen
vet inte riktigt vad de heter men typ ngt med naglar
ni kan få ena av tjejernas bloggar så kan ni ju kontakta henne om ni skulle vilja fylla på nagelack förådet lite
kände att jag behövde det nu
och man får lägga pengar på saker som man tycker om när man är ledsen
www.isuperman.blogg.se
hon bloggar om allt möjligt och tycker det är riktigt kul att läsa^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0