Ngt ovanligt


bilen är tagen sen igår^^
älsklingen ligger helt död i sängen
förstår honom
han ser lite trött ut måste jag säga
finns väl inget att göra åt^^
jag har iaf ätit lite frukost
ble en skål flingor och en skinkmacka
smarigt säger jag bara^^
ska väl snart börja göra mig iordning
men först så tror jag att jag måste ta det lite lugnt
var svin pigg när jag vaknade
men det börjar att av ta nu och jag blir bara mer och mer trött:(
inte så kul
men det är väl så det funkar i världen antar jag
längar tills imorgon när vi kan sova hur länge vi vill
super skönt!!!!

ska även in till stan imorgon
kolla på lite nya tränings kläder
kan bli kul
älsklingen följer med som smakråd
alltid bra att ha med sig
så att jag vet att jag passar i det eller inte^^

idag blir det skolan som vanligt
historia, idrott, fysik, ma-prov
inte as kul dag men får väl funka då
efter ma-provet blir det att gå till gymmet med brorsan
tycker det låter som en bra idé
behöver man ju inte ha dåligt samvete över vad man stoppar i sig ikväll^^
står en stor nött påse hemma som bara väntar på att bli uppäten
och sedan blir det att äta mat ute ikväll
så himla gott
vet bara inte vad jag är sugen på
måste komma på det under dagen
kebab, pizza, kina mat, hamburgare, sallad?
vad kan man vara sugen på?

nu blir det att fixa sig
el mysa ner sig oss älsklingen som snarkar
har inte riktigt bestämt mig än
men det lutar ju inte åt att fixa sig iaf
så långt har jag kommit^^

Vet inte hur mkt bloggande det blir idag
ska försöka att hålla er uppdaterade så att ni inte missar ngt
kanske hinner att slänga in ett inlägg innan min myskväll med älsklingen börjar^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0