Nu börjar det på allvar


dålig bloggning idag jag vet
tur att jag hade gjort ett tidsinställt inlägg iaf
men har faktiskt inte orkat eller haft tid
älsklingen och jag var ju inne på första delen av sista filmen av Twilihgt
konstig mening eller vad
Säger bara att jag tyckte att den var grymt bra
kan rekommendera den starkt till alla jag känner
sen hem och somna som en stock vid ett

vaknade halv elva
vrålhungrig
åkte ner och köpte frallor
åt en super stor frukost
men vi hoppade lunchen^^
städat klart mitt rum
dammat osv
och haft en underbar förmiddag med älsklingen
hunnit med stallet
där Tingen tog en höger gallopp utan någon inspäning
snacka om att jag blev happy tjej då
nu ska jag hoppa in i duschen och duscha av mig efter stallet
sen börjar min kväll på allvar
måste plugga som ett svin
måste nog gömma datorn så att jag inte sätter mig vid den ist
brukar göra det
känner att jag måste plugga men har inget sug efter det alls
har man ju aldrig
får bli att antingen köpa massor av nötter eller göra lite fruktsallad med vaniljkessela
har inte bestämt mig än
tror det blir nötter
eller kanske inte
men ska nog ta mig i kragen och duscha
måste komma igång med plugget
någon måste ju ha tråkigt när älsklingen är ute och dricker
sådant är livet
hörs imorgon sockerkringlor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0