över en mil senare

är lite smått stolt över mig
klarade att ta mig över en mil idag på gymmet
fatta en timme med lite olika redskap
sprang först på crossen
sen lite cykel
och sen körde jag verkligen döden med mina ben
högsta upphöjningen och sen var det bara att kravla sig fast och försöka att gå
sen kom min underbara älskling och hämtade mig
snacka om att han är underbar
tror att han är föd av en ängel från himla riket
han är den bästa kille som finns i hela världen
och det bästa är att han är min själsfrände


vi gjorde oss massor av goda våfflor
alltid våfflor med grädde och sylt en gång i veckan
typ lika viktigt som tacos för mig ju^^
är så mysigt att göra det med älsklingen
men jag har kommit till insikt med att jag ska låta älsklingen göra våfflorna
jag bara misslyckas med mina

har hunnit bada med älsklingen
myst en hel del framför film
blev även en julfilm nu
grinchen eller hur det nu stavas?????
tycker att den får en i riktigt bra julstämning
vad tycker ni?
åhhh snart börjar allt jul bak och pyssel
vi är nog väldigt petiga med det då både pappa och jag älskar att julpyssla
brorsan fattar inte mkt mer än att det kommer godsaker när jag bakar
och mamma har nog inte tid
men förhoppningsvis så hinner hon att vara med att baka i år
blev lite sugen på att baka nu
får ta det imorgon
vet iaf att jag ska baka bullar till älsklingen i helgen
så att han kan ha med sig till jobbet
men nu ska jag nog krypa ner i sängen
eller förresten jag tror jag avstår en stund till^^
tror jag drar mig in mot soffan och kollar på tv
och så måste jag ju självklart skriva ifatt dagboken med
glömde ju liksom att skriva i den igår när jag var hos älsklingen
ska man kolla lite mer på fysiken kanske
har ju faktiskt prov imorgon
nej tror att jag skiter i det^^
ha en bra kväll
jag ska försöka att inte sakna älsklingen allt för mycket!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0