Riktig julig känsla


sitter i sängen igen
efter att ha ätit en supergod frukost
blev gröt med lille bror idag
super gott!!!!
det ända som saknades var att det ska vara julskinka på mackan istället för leverpastej
men det fick väl funka för idag
fick iaf världens julkänslor i hela kroppen
hur underbart är inte det då
är ju jul om 24 dagar
det blir bara mindre och mindre ju
åhh vad jag längtar
kommer verkligen att bli super kul
även fast jag tror att den blir en anning stressig
och har insett att jag kommer att fira mer jul med älsklingens släkt än med min egna
känns lite konstigt
men vi ska ju till mormor den 26.e för att fira mini jul
eftersom att hon har dragit nitt lotten att jobba hela helgen
så man får väl se det så att jag firar jul med släkten då
men det ska bli mycket kul att fira hela julen med älsklingen
det känns att man börjar att bli stor nu
att man är fri att gå vilka vägar man vill
att det inte är någon vuxen som bestämmer vart och när man ska gå
faktiskt otroligt skönt måste jag säga

men nog snackat om jul bara för att jag fick julkänslor
idag fyller ju älsklingen år
stort grattis älskling på din 19-års dag
Tusen stora grattis till dig
nu ska jag sätta mig och plugga på mina tyska glosor som jag inte har pluggat på^^
bra jobbat Andrea du har dom ju imorgon
men ska försöka att slänga in ett inlägg innna jag åker till skolan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0