skinka och ost med en yoghurtshot


Skulle inte tacka nej till dessa just nu, riktigt socker sugen måste jag säga

trött tjej sitter i sängen och saknar sin älskling!!!!
tycker så jävla synd om honom
ont i halsen och är kraslig
hoppas att han inte smittar mig bara
måste ju vara i skolan hela veckan
massor prov och läxor som man inte få missa
damp på det
nej men vill inte vara sjuk
men chansar gärna för måste ju pussa på älsklingen
har egentligen sovmorgon men är uppe nu
vaknade och var snor hungrig
inte bra
gick upp och åt
ska börja att plugga lite kanske
ta vara på tiden
eller städa
tredje alternativet är ju att bara ligga kvar under min mysiga filt och halv sova
tycker det sista låter bäst^^
har inte frusit iaf
sovit med filten under täcket bara för att den var så mysig
men nu ska jag ta det lugnt en stund till^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0