Skolan slut?


sitter ju iaf hemma
men vet inte om man kan räkna att skolan är slut
menar har ju massor kvar att göra
nej nu ljög jag
ska sätta mig ner och göra historian nu eftersom vi inte har någon lektion imorgon
najs att sluta 20 över 2 imorgon
tackar man inte nej till
sen blir det städning av rum och träna med mammsen

dagen har varit helt okej
hoppas att jag skrev ett g på tyskan
tyckte det var svårt men gjorde så gott jag kunde
idrottsprovet har man väl lite små missar men kändes bra iaf
tyvärr fick vi inte tillbaka matten så har fortfarande världens klump i magen
inte kul
men vi slapp matte läxa och det är ju alltid najs
men nu ska jag göra lite nytta tror jag närmare bestämmt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0