Snart frukost

ingen tröt tjej här inte
en väldigt glad tjej måste jag säga
så där överlycklig som man kan vara när man vaknar upp med älsklingen
vi har legat och myst framför prison break
och nu är älsklingen och köper frallor till frukost
snacka om gott
sen blir det att fixa sig för att åka in till stan lite snabbt
köpa present till Mikaela och Jonte( älsklingens små syskon)
åka ditt och fira dom
sen vet jag inte vart dagen tar vägen
det får man väl se helt enkelt
vet att jag spenderar den med älsklingen iaf^^

Älskar Izza hur hon kan bjuda på sig själv^^

gårdagskvällen var grym
även fast man inte åt så mkt av maten
trollsnor med fingrar( färgat pulvermos och korv)
sen en hel del prat och lite smått och gott
när kl var tio så drog jag mig ner till garaget
Hade väl inte as kul
var lite för mkt " överklassnubbar" med
men det var ju kul en stund
älsklingen och jag kom hem
slängde mig i nött skålen bara för att jag var så jävla hungrig
duschade av mig allt smink
och vid ett så sov jag som en gris^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0