Suget efter knäcke


Såhär kul har jag på skala 1-10 när man är snorigt trött men inte kan sova:(

precis ätit ett knäcke med leverpastej
kände hur suget kom
var bara tvungen att äta det
fick bli lite förmiddags fika innan skolan
man ska ju träna idag
behöver mkt energi
har hunnit plugga det mesta
( bara matten kvar:( )
sitter och dricker upp min mjölk
funderar på om jag orkar gå til skolan idag
känner inte riktigt för det
är inte skoltrött med är så jävla mkt hela tiden
blir iaf att slänga sig ner till gymmet i en timme efter skolan
upp till min sjukling
hämta cykeln
köpa mat
hem och byta om till stallkläder
som ni kanske förstår så kommer jag inte att blogga fören typ sent ikväll
om jag ens orkar det
så uppdateringen idag kommer vara väldigt låg

nej nu kanske man ska se till att komma iväg till skolan så man inte kommer sent???
vill inget annat än att åka hem till älsklingen och slänga mig i hans famn
får bära skydd( som läkarna gör) framför munne så att jag inte blir smittad^^
men snart fredag
halva veckan gått
kommer jag att stå ut i 2 dagar till utan att få sova hos älsklingen?
Nu måste jag springa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0