Vad är det för fel på mig?


När jag väl har sovmorgon så kan jag verkligen inte sova
har varit vaken typ 24/7 hela natten
vaknat inte kunnat somna om
åhhhh fan vad trött jag bli på det
tur att man bara kan ligga i sängen och ta det lugnt
tog två mackor som en liten tröst med gott pålägg
tyckte att jag var värd det
vill att älsklingen ska sova här!!!!
sover ju som en kratta när han inte är här
för när jag sover med honom så sover jag verkligen som en stock
jag fattar inte hur man kan sova så pass djupt som jag gör med honom
då är det verkligen svårt att få liv i mig^^
men nu har jag inte tänkt att göra ett skit
känner att jag bara ska ta det lugnt för är så jävla trött
inte några pigga ögon hos den här Andrea inte
och dagen idag är lång
inte så kul
slutar inte fören vid fyra och då ska jag ner till gymmet
träna lite
hem och duscha och börja fixa med våfflorna
vi ska nämligen fira älsklingen hemma hos oss idag
han fyller ju år imorgon
han bli 19 bast
så vi ska fira honom
( och kanske lite att vi har varit tillsammans i 1½ år idag
fatta vad sjukt)
dock är väl min födelsedag inte den roligaste
men han har inte sagt vad han önskar så det är svårt att köpa ngt då
känner mig så snål att jag inte har lagt ut mer än 500kr
men det får väl funka
hoppas att det är tanken som räknas
nej nu ska jag ta och sova vidare
är så snorigt trött ju

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0