Vänta nu


otroligt trött
sliten i hela kroppen
säger bara döda mig
och det blev ju inte bättre när man inte fick vakna med älsklingen
vad är det här för jävla skit dag
har världens klump i magen
idrotts prov och tyska prov nu på morgonen
och i eftermiddag får vi tillbaka matten
så känns som att jag kan dra täcket över huvudet igen och försvinna
känner inte alls för att hassa mig ner till skolan
och så måste jag gå för cykeln är upp hos älsklingen
hur dum får man vara som inte har tagit hem den under helgen
jajja får försöka få hem den tills imorgon
vet att vi slutar tidigt idag
super skönt
och att jag ska hem och fortsätta städa mitt rum
och sen ner och träna med hela familjen
blir att inviga mina nya träningskläder
Jippi^^

sorry för dålig uppdatering igår
men jag han verkligen inte
och på kvällen orkade jag bara inte
var/är svin trött
vart försvan all min energi?
jag stressade som fan hela dagen igår kändes det som
ville hinna städa mitt rum
ligga och mysa med älsklingen
hinna plugga och allt sådant

han inte att städa klart mitt rum
ännu mindre att ligga och mysa med älsklingen
och pluggningen blev väl inte sådär jätte bra
så snaka om skitdag egentligen
det ända som gick som det skulle var att gå bort till morfar
firade honom på farsdag med korv och bröd
sen han jag att se älsklingen 3 röda
var då tvungen att plugga till proven idag
snaka om att jag känner mig hemsk

men nu måste jag nog klä på mig lite kläder
vill ju inte komma sent till skolan
men vill hellre åka in till stan och pussa på älsklingen
måste överväga båda alternativen väldigt noga innan jag väljer
vet att det skulle bli älsklingen men tyvärr måste man ju till skolan ändå:(
ha en trevlig dag
kommer ha ett helvete i skolan idag!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0