Vilken tur man har


Har förövrigt målat naglarna med nagelacken som jag fick med mig hem
från mässan idag, var det någon som var och kollade?

älsklingen hämtar sina saker för att sova här inatt med
kladdkaka och cola allt som behövs för min man för att överleva
tur är väl det att älsklingen sover här
hade depat sönder annars
vill inte sluta rida Tingen:(
jajja antar att livet går vidare
gymmet gick väl inte sådär as bra idag
lite depig i hela kroppen
men körde en timme
efter blev det en efterlängtad kvällsmat^^
gröt med kanel och ost macka
är verkligen det bästa jag vet när det börjar att bli mörkt
kände mig lite udda när de andra satt och åt rebensspjäll
tur att man får äta vad man vill
förövrigt köpt ett nytt gott bröd
självklart mörkt
ljust bröd äter man ju bara på helgerna eller mysdagar^^
ska försöka att komma ihåg att visa er det
smakar inte för mörkt men är nyttigt
sen blev det en dusch
och så kom älsklingen upp

hoppas att han kommer snart
krypa ner under min filt och lägga mig i hans famn
mysssss utan bekymmer
bästa som finns
en man som man kan känna sig fri/bekymmerslös/tygg med
åhhh vad jag älskar Marcus Skogh♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0