Vill förnya min garderob


Varför jag vill ha dem:
1. skorna är ju så grymt läkra
har ju inga ballerina
och vill ha ett par nya skor
2. mössan är ju bara för underbar
synd att den kostar så mkt
men jag håller på att frysa ihjäl om mina öron
kanske dags att införskaffa en?
3. Har inga jeans som jag vekligen tycker om
jo i stallet
med hög midja
vill verkligen införskaffa mig i ett par nya
4. halsbandet är ju så jävla läckert
kan bäras till allt
och det bästa är att det inte kostar så mkt
5. clutchen från Hm är ju bara för stil ren
älskar modelen att den ser ut som ett kuver
skulle passa bra i min hand
6. Armbandet från Versac är ju helt underbart snyggt
stillrent men ändå ngt extra
7. har konstaterat att min garderob har inte tillräckligt mkt mys tröjor
menar det är ju kalla vintar i Svergie så man borde ju nästan få den^^
8. Läder jackan från Versac
dock kommer den aldrig att bli min
2000:- är lite väl safftigt
och det lägger jag hellre på ngt annat
men den är super fin att kolla på
9. Varför sätter man alltid det man behöver mest sist?
är så jävla tråkigt att lägga pengar på underkläder
men jag tror tyvärr att jag måste det
alla mina bhar har försvunnit eller blivit försmå
men jag undrar verkligen vart dom tagit vägen?

Känner att jag inte har köpt nya kläder på ett tag
skulle vilja åka in till stan i helgen och köpa alla dessa saker
tyvär har man inte pengar som vanligt
menar det är ju julklappar och födelsedagspresenter osv
man får väl se det så att man gör någon annan glad
men jag skulle vilja bara kunna åka in till stan
gå i affärerna och plocka åt mig precis vad jag vill
och bara kunna dra kortet utan att behöva bry mig
att pengarna inte spelde någon roll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0