Går på långhelg


Kolla vad gullig man är såhär på eftermiddagen^^
Åh så var man äntligen hemma.
Började min långhelg med att gå ner och träna på gymmet. Tack älskling för att du fick ner mig ditt. Har även fått med mig en hel del läxor hem och det är ju inte precis tummen upp för dem. Men man får väl se det så att imorgon så kan jag sova hur länge jag vill. SKÖNT!!!! Fast tycker lite synd om älsklingen som inte kan ligga kvar i sängen . Så jag har bestämt att jag ska sova lite åt honom med:) Men nu har jag duschat och sitter och bara glor för jag behöver veta när älsklingen har tänkt att dyka upp för att kunna göra mat. Så man väntar på det, borde kanske egentligen göra mina engelska glosor( träna) Men jag orkar inte kan alla på a nu. Tycker det är ett framsteg. Men jag skojar inte att jag går inte och lägger mig fören jag kan de där jävla orden. För annars blir det ju aldrig klart!!!!! Så antar att det bara är att börja. Så nu ska jag väl ta och börja laga mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0