Mästarens mästare på att gör pannkakor


är hemma nu efter en tuff dag
jag fattar inte har varit helt slut hela dagen
tror jag börjar bli lite krasslig i kroppen
lagom till lovet och allt
bra kämpat Andrea
men jag kör tills jag stupar
har även fått veta att vi har ett stort matte prov på fredag
känns inte så där jätte bra kan jag inte på stå
man brukar annars klara Emmas prov på 45 min typ
och dom är lagom
och nu har vi den dubbla tiden
säger bara ojj då
får se till att ta och dejta mina plugg böcker imorgon
och kanske lite ikväll
men körde slut på mig på gymmet
känns bra så man kan äta massor av god mat
älsklingen ska laga mat till mig idag
och jag är lite nyfiken på vad han ska göra
men har kört som ett as på gymmet så det är bara att lassa upp massor av mat
just nu står jag i köket
alldeles svettig och äcklig
tur att ingen ser mig
men jag är en sådan där gullig stora syster och gör pannkakor till min lille bror
kan ju vara krångligt det där
men han ska iväg på träning
hade massor av läxor och jag kände mig snäll^^
Åhhh vad jag längtar till kl 6 när jag ska till älsklingen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0