Nu är dagen klar för mig!


Okej nu har jag verkligen gjort mitt för idag. Har hunnit med matten som jag trodde att jag skulle få sitta med hela kvllen. Och den känslan är ju så jävla underbar när man hinner klart med matten i skolan och bara kan slänga in den i skåpet. Var precis vad jag gjorde idag. Men jag tror att jag ska plugga lite glosor eftersom älsklingen ändå är i garaget och då kan man ju passa på att plugga även fast det är tråkigt^^ På gymmet så gick det riktigt bra för mensvärken släpper ju alltid efter ett tag när man rör på sig så jag körde faktiskt en timme.  Riktigt jävla skönt att äntligen komma igång igwn med träningen. Men nu har jag duschat och så ska jag snart äta pappas goda gryta och träffa älsklingen en snabbis. Sedan så blir det att se på massor av Glee avsnitt(bättre att se serien när älsklingen inte är med eftersom han hatar musikaler och allt med sång i filmer serier^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0