Skulle vilja ha


Om det är så att det är någon som känner att de vill beställa hem de här rvå skönheterna till mig så kommer jag verkligen inte att tacka nej. Båda två är från Hm och jag har spanat in båda en längre tid nu. Men inte riktigt känt att jag har råd med dem. För jag vill spara så jag har råd med älsklingens födelsedagspresent och julklapp. Och jag vill hellre ge honom vad han vill ha en att köpa mig två nya väskor. Även fast jag gärna skulle vilja ha dem( älsklingen är faktiskt viktigare!!!) Men om jultomten skulle komma tidigare iår så skulle jag inte tacka nej till de här skönheterna. Och jag skulle verkligen bli glad om de en dag ligger på min säng när jag kommer hem från skolan. Men man kan ju alltid fortsätta att dröma. Lever ju inte i en sådan värld där man får som man vill tyvärr. Sådan tur har inte lilla ja. Men man får vara taksamm för det man har istället. Även fast jag önskar att de skulle ligga på sängen när man kommer hem från en jobbig dag från skolan och bara glänsa. Man måste ju alltid få drömma. Men man får ju inte allt här i världen och det vet jag ju om. Så man får väl glömma de här små godigarna:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0