7 km senare


Var visst bara 7km vi skulle gå men det klagar man ju inte på. Så man tackar och tar imot. Nu sitter jag här alldeles svettig även fast jag bara gick. Men Agnes och jag powerwalkade faktiskt runt hela bysjön. Och jag kan säga att det var jobbigt i all träng. Dagens planer som återstår är att jag ska baka lite åt brorsan.( och sedan har jag varit borta hos mormor och snott lite havregryn om jag känner för att baka chokladbollar med;) Eller om man väntar med det tills älsklingen kommer ikväll bara för att det är så mysigt att baka tillsammans:) ) Men de närmaste planerna är att duscha och sedan sätta sig och bara ta det lugnt. För det är inget man gör så speciellt ofta. Även fast denna vecka inte har varit så fartfylld i skolan så tycker jag ändå att den har gått fort. Jag menar man har ju alltid något att göra på kvällen och efter skolan så det blir att man alltid har fullt upp. Varvar liksom älsklingen/ skola/hushållsysslor( som att laga mat osv)/ stallet/träna. Så man har ju lite att stå på i veckorna. Plus att jag inte har skrivit upp pluggningen i det hela^^ Men nu ska jag hoppa in i en varm dusch och bara njuta:) Hoppas att eran dag har varit bra så här långt. Min har funkat riktigt bra:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0