74


Nu börjar jag med att räkan ner tills jag får börja äta godis igen. Så nu blir det verkligen att tagga inför 9:e december då jag ska ligga i mag ont hela natten. Dock vet jag inte vad min första godisbit kommer att bli? Vad är godast? Jag kommer fan inte ihåg längre och det är ju faktiskt lite sorgligt. Håller ni inte med mig. Men jag kan väl säga såhär att jag kommer aldrig att utsätta mig för godisförbud igen. Men jag ska bara äta lite mindre än vad jag gjorde från början;) Och inte vräka i mig godis. Så älskling du får fan se till att jag inte gör det. Det är din uppgift med det hela. Man vill ju inte bli större bara för att man börjar äta godis igen. Men jag har en känsla av att jag måste börja träna lite hårdare i veckorna. Så nu är det väl bara att peppa sig själv för att börja träna stenhårt igen. Och även hålla i det även fast det blir vinter och kallt. Man får väl ta på sig skridskorna så att man inte slår ihjäl sig i baken ner till gymmet. Hahaha nog pratat om det, skulle ju bara säga att jag har 74 dagar kvar tills jag ska äta godis igen.

Kommentarer
Postat av: EMELIE

Haha jasså där ser man, har alltid undrat var den tog vägen :D <3

2011-09-26 @ 12:44:58
URL: http://mligustavsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0